piątek, 18 września 2015

Witam, witam i o zdrowie pytam ^^

 Hejka! Jestem dziewczyną z wieloma marzeniami, które zaczęłam jakiś czas temu spełniać. Blog jest jednym z nich. Mam nadzieję, że wytrwam w nim i nie zawiodę siebie, jak i czytelników.
 Będę tu dodawać przeróżne posty. Zaczynając od pisania o rzeczach lub miejscach które mnie interesują, opisywaniu rożnych sytuacji, recenzjach, a kończąc na dodawaniu ciekawych zdjęć. Z góry piszę, że mogą pojawić się też jakieś inne formy postów.
 Będę starała się dodawać coś nowego jak najczęściej potrafię. Spodziewajcie się przynajmniej dwóch postów w tygodniu.
Do zobaczenia niebawem ♥

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję, że wytrwasz ten początek, bo początki na blogu zwykle są trudne. Powodzenia! :)

    http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń