sobota, 19 września 2015

TOP 5 Książek

Cześć! Dzisiaj, jak widać w tytule, top 5 książek, które miałam okazję ostatnio przeczytać. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

5.
Seria
Wodospady Cienia
C.C. Hunter


Przeczytałam cztery tomy i zastanawiam się czy kupować kolejny. Szczerze? Podoba mi się świat, jaki przedstawiła autorka. Jednak już przy trzecim tomie zaczęła mnie denerwować główna bohaterka, niektóre wątki oraz rzucające się w oczy błędy. 

4.
Eleonora i Park
Rainbow Rowell

Tocząca się w ciągu jednego roku szkolnego opowieść o dwojgu szesnastolatkach. Pomysł jest dobry, styl pisania też mi się podoba. Jednak czytając ją, trochę się męczyłam i bardzo mi się dłużyła. 

3.
 W pełni lata
 Claire Cook

Wciągająca intryga, urocza bohaterka i kilka świetnych porad, jak zrobić idealny makijaż. 
Książka opowiada o Belli, która jest utalentowaną stylistką i kosmetyczką. Kiedy jej były mąż wiąże się z jej przyrodnią siostrą, bohaterka postanawia, że czas na zmiany. Z Seanem łączą ją interesy, ale czy aby na pewno?

2.  
Księżniczka wampirów 
Alyxandra Harvey

Jest to pierwszy tom z cyklu ,,Kroniki rodu Drake'ów". Przyznam, że nie interesowały mnie książki z wampirami. Przyjaciółka mnie poprosiła, więc przeczytałam. Była to moja pierwsza książka z takim wątkiem i na pewno nie ostatnia :)

1. 
 Co jeśli...
Rebecca Donovan

To najnowsza powieść autorki bestsellerowej serii,,Oddechy". 
Książka, która została napisana tak, by czytając ją ponownie, była źródłem zupełnie nowych wrażeń. 
Jeśli jeszcze jej nie czytaliście, polecam z całego serca.

1 komentarz:

  1. "kilka świetnych porad, jak zrobić idealny makijaż" - zabrzmiało trochę, jak pojazd... hehehe <3

    OdpowiedzUsuń